måndag, maj 16, 2016

flower madness

måste bara visa upp de här sinnessjuka pionerna. men bortsett från att de är stora och maffiga, vad är det för speciellt med dem då?
peonies_IMG_8427 när jag köpte dem var de alla helt rosa, precis som blomman till vänster. sedan blev de helt gula! här är vi mitt i omvandlingsprocessen, från rosa till gult. (inser att jag förmodligen har gjort ett snyggare övertalningsjobb om jag hade fotat dem rosa och sedan efteråt när de blivit gula. men till mitt försvar hade jag ingen aning om att de skulle byta färg bara sådär!).
peonies_IMG_8396 bifogar även en bild på interiör med sagda pion. detta hörn i lägenheten är även känt som "det enda stället där vi möblerat klart efter [insert förfluten tidsrymd sedan 2013] år." lyfter man på ramarna syns märken efter sot. jaja, tur att man gett upp elle decoration-drömmen.


Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall