söndag, april 17, 2011

yes, that can be my next tweet

som du kanske vet finns jag på fler ställen på internet än här. twitter till exempel. jag är medveten om att jag inte producerar några djupt filosofiska texter till gagn för mänskligheten, men med yes that can me my next tweet har jag först nu förstått hur lite viktigheter jag sprider omkring mig. sajten kastar om alla ord man har skrivit och bygger nya tweets med mer eller mindre förståeliga sammanhang. har du ett eget twitterkonto och inte har provat än så är detta verkligen ett prokrastineringstips deluxe. jag satt i säkert en halvtimme och grät av skratt.

här kan man se att jag uppenbarligen gillar att svära och att kalla folk för "old fart".

att jag gillar tyrolerhattar är ju sen gammalt. och så lite svordomar på det som sig bör.

min dixievurm är ju också sen gammalt. jag skulle lätt sitta själv med en mus-svans i näven om jag finge vara i savannah just nu.

gillar tydligen att sätta ihop ord. hyresrättsinstitutionaliserad kanske är något för saol att stoppa med i sin nyordslista?

som snudd på crazy cat lady är ju tweets från mig inte kompletta om jag inte får med katter på ett hörn.


den här var bara konstig.

translation:
you can find me on the internet at other places, twitter for example. i found this site called yes that can be my next tweet. the site shuffles your tweeted words in to more or less understandable tweets. altough i know that my tweets don't contribute to important things such as world peace, it became apprarent that i say lots of unimportant stuff. unimportant, but funny. try for yourself!

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall