måndag, augusti 23, 2010

yourlife

i jobbsammanhang går jag ibland på lite sociala tillställningar. mycket bokrelaterat förstås. men idag var det premiärläsning för en ny tidning som heter yourlife.  och oboy, de visste hur man fyller en goodiebag. jag skulle vilja säga att det var en av de bästa hittills i mitt social-i-jobbsammanhang-liv. är tidningen hälften så bra som goodiebagen är den en hit!

hello goodiebag

(och det säger jag inte bara för att jag fick en bok med erotiska noveller som du kan se, ehurrmm).

hello goodiebag

i alla fall såg jag både västerbottens bloggstolthet underbaraclara och min husgud edward blom i vimlet, men kunde inte bestämma mig för vem jag skulle gå fram och beundrarprata med slash terrorisera först och sen, vips, var båda borta.

hello goodiebag

jag är verkligen sämst på att nätverka. har man dessutom tvångstankar av typen "ursäkta mig, vet du var toan är? can't wait to göra nummer två" måste en tillställning där man bara gör bort sig genom att presentera sig upprepade gånger för samma person ses som en ganska lyckad sådan.

1 kommentar

egoistiska egon sa...

kan inte nätverka! stört omöjligt. vet inte vad man säger efter "Hej".

© nostalgifabriken
Maira Gall