lördag, juni 12, 2010

om någon undrar: ja, jag lever och har hälsan

... men inte tiden. full rulle dag och kväll. det är juni och trivselterrormånad, som en kollega uttryckte det. jag väljer dock trivselterror framför vintertristess. alla gånger.

IMG_0664

IMG_0666

bilderna är från veckans andra jobbrelaterade trivselterrortillfälle. en fantastiskt trevlig fest på mitt jobb.

IMG_0662

en del vänner genomlider fasansfulla företagsfester. oönskade amorösa inviter, gifta människor som inte kan bete sig och folk som antingen borde dricka mer sällan eller mindre sällan.

IMG_0678

tack och lov jobbar jag inte på ett sånt ställe. fast det verkar ju lite exotiskt ändå. men det kanske är samma sak som husvagnssemester, finlandsfärjor och handla på ullared. roligare i tanken än i riktiga livet.

(är det någon som ligger sömnlös om nätterna och undrar varför jag inte fotar med min vanliga kamera kan jag upplysa om att jag har dött batteri och utlånad laddare).

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall